niedziela, 30 maja 2021

Koral lody Ekipa od Friza - jak powtórzyć taki sukces?

Lody na licencji, czyli znane postacie z kreskówek lub filmów, na przykład Psi Patrol, Spongebob i inne. 
Znany sposób choćby z Lego gdzie mamy zestawy z bohaterami naszych filmów. 


Jest też opcja na sprzedaż produktów w kolaboracji, czyli suplementy od Chodakowskiej czy inne produkty od celebryty. 


Są i lody, pierwsze były z wielkim hukiem wkroczyły lody od Friza. 
Majstersztyk promocji wśród młodzieży. 

Z podstaw manipulacji opracowano złudzenie trudnego dostępu w sklepach, w sieci wirale jak to się przepychają po lody, rodem promocji w Lidlu. 

Oskar jednak za pomysł sprzedaży papierków po lodach na OLX - gratulacje dla agencji marketingowej która to opracowała. 

Czy można to powtórzyć? Będzie trudno, szlaki są przetarte. 
Na pewno ludzie będą pamiętać to przez minimum 5 lat, zanim za młodzi na Friza dojrzeją i będą gotowi na kolejnego celebrytę z jego produktem. 
Może to będzie napój w puszce a puszka kolekcjonerska?

Lub seria filmów DIY gdzie z puszki będzie można robić super gadżety i własne hacki na cokolwiek 😏

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz