Znany sposób choćby z Lego gdzie mamy zestawy z bohaterami naszych filmów.
Jest też opcja na sprzedaż produktów w kolaboracji, czyli suplementy od Chodakowskiej czy inne produkty od celebryty.
Są i lody, pierwsze były z wielkim hukiem wkroczyły lody od Friza.
Majstersztyk promocji wśród młodzieży.
Z podstaw manipulacji opracowano złudzenie trudnego dostępu w sklepach, w sieci wirale jak to się przepychają po lody, rodem promocji w Lidlu.
Oskar jednak za pomysł sprzedaży papierków po lodach na OLX - gratulacje dla agencji marketingowej która to opracowała.
Czy można to powtórzyć? Będzie trudno, szlaki są przetarte.
Na pewno ludzie będą pamiętać to przez minimum 5 lat, zanim za młodzi na Friza dojrzeją i będą gotowi na kolejnego celebrytę z jego produktem.
Może to będzie napój w puszce a puszka kolekcjonerska?
Lub seria filmów DIY gdzie z puszki będzie można robić super gadżety i własne hacki na cokolwiek 😏
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz